COMANDA, PLATA SI RAMBURS
Doar persoanele cu vârsta de cel puţin 18 ani, care nu se află sub tutelă şi care au o adresă de domiciliu sau altă adresă în România, pot plasa o comandă.
Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe site, prin adăugarea unurilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda angajându-se la plată prin una din modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stocul disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea Bunului.
Prin finalizarea omenzii, cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
În cazul în care ne informați, înainte de încheierea contractului (verificarea comenzii), că solicitați livrarea înainte de sau la o dată anume precizată, această dată fiind esenţială din punctul dvs. de vedere, vă rugăm să nu plasați comanda,MAJESTIC BABY neasumându-și responsabilitatea pentru livrări la date fixe, ci înăuntrul termenului fixat în prezentul contract.
Comanda se plaseaza cu minim 30 de zile inainte de data evenimentului, livrarea urmand sa se faca in termen de aproximativ 3 saptamani din momentul in care ati facut dovada platii avansului (ori in termenul stabilit de comun acord si inscris in formularul de comanda – acest termen de livrare se stabileste in momentul plasarii comenzii).
PROCESAREA COMENZII
Dacă MAJESTIC BABY confirmă comanda integral, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor Comenzii.
Acceptarea comenzii de către MAJESTIC BABY se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (via e-mail) sau telefonica din partea MAJESTIC BABY către cumpărător, conform căreia comanda a fost verificată, și urmează să intre în procesul de livrare, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumpărătorului.
Dupa plasarea comenzii se va emite o factura de avans de 30% din valoarea comenzii, pentru produsele personalizate, care se va transmite pe email. Avansul reprezinta suma materialelor folosite si a obiectelor personalizate prin broderie, serigrafie si alte metode de prelucrare, Restul de plata se va efectua la curier in sistem ramburs.
Comanda se va pune in lucru doar dupa confirmarea achitarii avansului prin OP.
Dupa achitarea avansului clientul poate renunta sau aduce modificari la comanda in maxim 48h in scris pe mail,whats’up, mesaj sau facebook.
Eventualele reclamatii (broderie gresita, masura necorespunzatoare, etc) se anunta in maxim 24h de la primirea coletului, pentru a avea timp de refacere si reexpediere.
In cazul comenzilor pentru produse ce trebuie personalizate si lucrate manual (trusouri , lumanari botez, seturi amiversare etc.) recomandam a se respecta termenul mai sus mentionat deoarece acesta este calculat astfel incat sa nu se aglomereze comenzile deja in lucru din atelier. Astfel se poate asigura atat realizarea in timp util, cat si livrarea, iar in cazul in care termenul de livrare se solicita a fi considerabil mai scurt decat cel mai sus mentionat va vom solicita sa achitati o taxa de urgenta in valoare de 100 de lei.
MODALITATE DE PLATĂ
1. Plata online folosind cardul
Plata va putea fi efectuata online cu cardul prin platforma MOBILPay, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati, numele detinatorului cardului, codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei MOBILPay, www.majesticbaby.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
2. Plata online prin transfer bancar (ordin de plata)
Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de MAJESTIC BABY, transmise prin e-mail de catre Vanzator.
Procesarea comenzii si livrarea produselor se va efectua dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a facturi proforme emise.
Nume societatea: SC.Paradisul Personajelor S.R.L.
Cont bancar: RO09INGB0000999906754277, deschis la Banca ING
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
3. Plata ramburs
Se poate achita intreaga contravaloare a comenzii prin ramburs, doar pentru produsele fara personalizare.
Pentru produsele cu personalizare, plata avansului de minim 30% din valoarea comenzii este obligatoriu prin oricare dintre modalitatile de mai sus. Diferenta de pret dintre valoarea totala a comenzii si valoarea avansului se poate achita prin ramburs la livrarea produselor.
Prin prelucrarea lor devin obiecte unice si nu pot fi revandute ulterior.( OUG 34/2014 art.16, lit.c).
7. TRANSPORT ȘI LIVRARE
Livrarea se face prin curierat rapid cu unul din partenerii noștri.
Ne rezervăm dreptul de a întârzia/refuza o livrare în cazul în care ați optat pentru plata on-line însă suma virată nu este evidențiata în conturile noastre până la termenul limită stabilit pentru vânzare.
Livrarea se face pe teritoriul României, între orele 9.00-18.00, de Luni până Vineri, în aproximativ 1-3 zile lucrătoare de la finalizarea comenzii de catre MAJESTIC BABY (via e-mail), la adresă specificată.
Costul de livrare sunt:
- Livrare in Bucuresti – 20 lei
- Livare nationala – 25 lei
- Livrarea este GRATUITĂ pentru comenzile cu valoare mai mare de 800 lei.
CLIENTUL are obligatia sa verifice coletul la primire, iar daca cutia de ambalare are urme de lovituri, zgarieturi, rupturi, urme de umezeaza, s.a.m.d., trebuie comunicat curierului sa completeze un proces verbal de constatare a daunelor.
Reclamatiile ulterioare nu pot fi solutionate de catre transportator, cu atat mai putin de catre MajesticBaby.ro, care a ambalat si livrat in conditii optime.
Pentru situațiile în care transportatorul majoreză tariful de livrare, ne rezervăm dreptul, la rândul nostru, să modificăm acest preț, fără o notificare prealabilă. Majorarea de preț întra în vigoare și se aplică tuturor livrărilor expediate după anunțarea majorării, cu excepţia celor aflate în procesul de livrare.
Dacă nu livram produsele în termenul stabilit, aveți dreptul la rezoluţiunea contractului. În acest caz, vă vom rambursa fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului în decurs de cel mult 30 zile calendaristice de la data la care ne-ați comunicat decizia de terminare a contractului pentru motivul de mai sus, cu condiția ca decizia dvs. să ne parvină înainte de livrarea efectivă a produselor comandate.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile asupra cărora se solicită mai mult de 2 modificări din momentul plasării și a celor cu date de contact incomplete/incorecte în lipsă unui răspuns din partea Cumpărătorului.
După doua încercări de livrare nereușite, efectuate de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.
Ne rezervăm dreptul de a nu expedia comenzi, persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes sau a caror valoare este mai mare de 1000 lei, doar cu plata in avans prin Ordin de Plata.
NU vor fi acceptate la retur cf. OUG nr. 34/2014 din 04/06/2014 (enumerarea nu este limitativă):
- Produsele care nu mai au ambalajul original al producătorului în care a fost livrat;
- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
- Produsele purtate, spălate sau care miros a parfum;
- Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (de ex: produse cosmetice);
- Produse de îngrijire personală: Cosmetice, Parfumuri, Produse pentru igiena intimă și igiena dentară;
- Produse din categoria Jucării (de ex: lego, fluiere, trompete), Copii & Bebe (de ex: scutece absorbante de unică folosință, body-uri, chiloți,etc.)
- Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.
Produsele nepersonalizate se pot returna in termen de 14 zile de la intrarea in posesie fizica, conform OUG 34/2014, art.14, alt.1, doar daca sunt in ambalajele originale, nepurtate si intacte. Pentru returnarea produselor nepersonalizate va rugam sa completati formularul de retragere pus la dispozitie pe site-ul nostru. Costurile de retur sunt suportate de catre cumparator ( OUG 34/ 2014, art14, alt.1).
In cazul in care motivele de retur se datoreaza furnizorului (Majestic Baby), costurile generate de transport pentru retur vor fi suportate de catre Majestic Baby, urmand a se rambursa doar contravaloarea marfurilor achitate in termen de maxim 14 zile de la primirea coletului conform OUG 34/2014, art13, alt1, folosind aceleasi modalitati de plata conform OUG34/2014, art.13, alt.2 (NU se ramburseaza contravaloarea transportului).
Nu se accepta returul produselor DUPA data evenimentului pe care CLIENTUL a declarat-o in formularul de comanda, deoarece orice produs se considera „SERVICIU” si, odata savarsit evenimentul, se deduce ca si-a indeplinit utilitatea, iar serviciul prestat nu mai poate fi returnat.
Produsele care nu se incadreaza in categoria celor personalizate pot fi returnate in aceeasi stare in care a fost livrate. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata.
Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsul returnat?
Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa aiba toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.Deasemenea acestea trebuie trimise inapoi impachetate in conditii optime in ambalajul original exact cum au fost primite.
Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost mentioate in formularul de retur. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Odata ce se va inregistra solicitarea de retur, clientul va fi tinut la curent cu statusul acesteia prin e-mail si/sau SMS despre statusul comenzii.
Dupa ce se vor verifica produsele returnate, clientul va fi anuntat daca toate conditiile de retur au fost indeplinite.
In cazul in care comanda din care returnezi a fost platita printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in acelasi cont din care s-a facut plata. In cazul in care ai optat pentru plata la livrare, poti specifica in ce cont bancar doresti sa primesti banii. Dupa ce ce coletul ajunge la noi in depozit si returul tau este verificat, vei primi banii inapoi in decurs de 3-30 zile lucratoare.